Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Aşağa gitmek

Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  KaanGulcan Bir Perş. Şub. 05, 2009 9:30 am

Dogan SLX

KaanGulcan
MaxİAL
MaxİAL

Mesaj Sayısı : 76
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : GüzelYALI Hemşerim !

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  erhantuglu Bir Perş. Şub. 05, 2009 9:37 am

Tosba=)
Das Auto..


En son erhantuglu tarafından C.tesi Şub. 07, 2009 3:21 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

erhantuglu
JönİAL
JönİAL

Mesaj Sayısı : 10
Kayıt tarihi : 05/02/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  YeArBlOoD Bir Perş. Şub. 05, 2009 9:43 am

Hacı Muro Forever lol!
avatar
YeArBlOoD
Admin

Mesaj Sayısı : 95
Kayıt tarihi : 04/02/09
Yaş : 25
Nerden : Tanrı Misafirine Nerden Geldiği Sorulmaz...

Kullanıcı profilini gör http://ial10.yetkin-forum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir Perş. Şub. 05, 2009 10:01 am

94 Şahin ama drift ustasınınki yani xD xD
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  ChGdSh Bir Perş. Şub. 05, 2009 10:44 am

ridge racer da vardı bişey ama bilmiyom adını..Very Happy yazarm sora:D anadol:D
avatar
ChGdSh
MaxİAL
MaxİAL

Mesaj Sayısı : 125
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 26
Nerden : küçükpark

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  uur by-rock Bir Perş. Şub. 05, 2009 3:00 pm

HACI BEN ONU BUNU BİLMEM!!! TEK BİLDİĞİM KARTAL,DOĞAN,SERÇE,VS(YANİ KUŞ SERİSİ ARABALARI) GÖRDÜM MÜ YAVAŞÇA SAĞA ÇEKİCEKSİN!!! Very Happy BEN BUNU BİLİR BUNU SÖLERİM!!!MAZALLAH İÇİNDEN BUCALI BİLE ÇIKABİLİR!!!! Twisted Evil Very Happy
avatar
uur by-rock
Kingo Dota
Kingo Dota

Mesaj Sayısı : 54
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : bornova merkez!!!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  ChGdSh Bir Perş. Şub. 05, 2009 3:13 pm

bucalıysa aman diyim drift mirift uzak durun kotu olur yani.. Laughing Laughing
avatar
ChGdSh
MaxİAL
MaxİAL

Mesaj Sayısı : 125
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 26
Nerden : küçükpark

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  uur by-rock Bir C.tesi Şub. 07, 2009 11:57 am

arkadaşlar tanıştırıyım bu mitsubishi evolution 2009 çok kıyak araba !!!!çok agresif duruo!!!hayalimdeki araba diyebilirim!!!fiyatı da uygun gariban işi!!!tavsiye edilir!!!

BU ARADA BU RESİM ARABANIN MODİFİYESİZ HALİDİR!!!!!!!!!
avatar
uur by-rock
Kingo Dota
Kingo Dota

Mesaj Sayısı : 54
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : bornova merkez!!!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  KaanGulcan Bir C.tesi Şub. 07, 2009 1:58 pm

O Ne Lan Oyuncak Araba Gibi xD
Class dan Vazgecmiceksin Wink

KaanGulcan
MaxİAL
MaxİAL

Mesaj Sayısı : 76
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : GüzelYALI Hemşerim !

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Jesus Bir C.tesi Şub. 07, 2009 2:09 pm

uur by-rock demiş ki:HACI BEN ONU BUNU BİLMEM!!! TEK BİLDİĞİM KARTAL,DOĞAN,SERÇE,VS(YANİ KUŞ SERİSİ ARABALARI) GÖRDÜM MÜ YAVAŞÇA SAĞA ÇEKİCEKSİN!!! Very Happy BEN BUNU BİLİR BUNU SÖLERİM!!!MAZALLAH İÇİNDEN BUCALI BİLE ÇIKABİLİR!!!! Twisted Evil Very Happy


Akıllı olun lan. Buca sker.
avatar
Jesus
SemİAL
SemİAL

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 06/02/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  uur by-rock Bir C.tesi Şub. 07, 2009 2:11 pm

SAYGIMIZ SONSUZ BİLADER !!! O YÜZDEN DİORUM ZATEN BUCALI GÖRÜNCE SAĞA ÇEKİN DİYE!!!!! Very Happy
avatar
uur by-rock
Kingo Dota
Kingo Dota

Mesaj Sayısı : 54
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : bornova merkez!!!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir C.tesi Şub. 07, 2009 2:50 pm

uğur şimdi fiyatı uygun derken ? lancer sedan kastediyosundur resm evo olunca fyat katlar 1 2.si yukarda herks dalga eğlencesine yazmış şahnler doğanlar arasında 295hp MIVEC turbo motrlu tc-sst şanzımanlı bi evo x bu arabaların arasında abartı kaçar.. ciddi arabaları baska bi baslık altında inceleriz
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  KaanGulcan Bir C.tesi Şub. 07, 2009 3:11 pm

artistlik yapma len xp yok turboluymuş alttan emdirmeli üstten tüttürmeliymiş ben anlamam. hea fiyata gelirsek hiç baglamaz xD

Google dan bulmuş yazmış zaten xp xD xD

KaanGulcan
MaxİAL
MaxİAL

Mesaj Sayısı : 76
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : GüzelYALI Hemşerim !

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir C.tesi Şub. 07, 2009 3:16 pm

senn yaşın kadar motor gördük aslaan xD googleda mooogleda yazmaz x)
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir C.tesi Şub. 07, 2009 3:16 pm

2JZ twin turbo supra gz 95' şaşmayız yani
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  uur by-rock Bir C.tesi Şub. 07, 2009 3:46 pm

dorudur bilader ama ben bu arabayı hakkaten gönülden sewiorum yani!!!Very Happy
avatar
uur by-rock
Kingo Dota
Kingo Dota

Mesaj Sayısı : 54
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : bornova merkez!!!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir C.tesi Şub. 07, 2009 4:09 pm

Ben evo8 severdm de bu 10 daki teknlji harbden bi başka oldu.. inş bigün olur bundan bi tane de sende Very Happy
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  uur by-rock Bir Paz Şub. 08, 2009 3:31 am

eywallah bilader allah daha iyilerini sana versin!!! Very Happy
avatar
uur by-rock
Kingo Dota
Kingo Dota

Mesaj Sayısı : 54
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : bornova merkez!!!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  YeArBlOoD Bir Ptsi Şub. 09, 2009 7:38 am

Hacı Muro Fanlığımı Her zaman devam Ettiriyorum ve sizle paylaşıyorum Smile

avatar
YeArBlOoD
Admin

Mesaj Sayısı : 95
Kayıt tarihi : 04/02/09
Yaş : 25
Nerden : Tanrı Misafirine Nerden Geldiği Sorulmaz...

Kullanıcı profilini gör http://ial10.yetkin-forum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Jesus Bir Ptsi Şub. 09, 2009 8:23 am

Beyler küfrettim diye rahatsız olanlar varmış makara yapıyorum ciddi almayın. Very Happy cheers
avatar
Jesus
SemİAL
SemİAL

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 06/02/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir Ptsi Şub. 09, 2009 9:59 am

arabaya kurbaaannn xD
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  KaanGulcan Bir Salı Şub. 10, 2009 11:59 am

Sen Anca Araba Motoru Gorursun Aslanım Biz Ne Motorlar Gördük xD

KaanGulcan
MaxİAL
MaxİAL

Mesaj Sayısı : 76
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25
Nerden : GüzelYALI Hemşerim !

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir Perş. Şub. 12, 2009 9:21 am

her trlü motrdan anlarz gülm.
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  Project-Rbl Bir Perş. Şub. 12, 2009 9:22 am

ama alanın oysa favorim banu xD
avatar
Project-Rbl
Artık Çöm Değil
Artık Çöm Değil

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 05/02/09
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Herkez Favorisini Yazsın Bakalım. .

Mesaj  _TqNz3R_ Bir C.tesi Şub. 14, 2009 5:18 am

89 doğan görünümlü şahinin üstüne metalik bi boya yeter helezonları da kes tam turkish modifiye olur Very Happy
avatar
_TqNz3R_
MaxİAL
MaxİAL

Mesaj Sayısı : 61
Kayıt tarihi : 14/02/09
Yaş : 26
Nerden : ŞiRiNyeR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz